Bildiğiniz gibi Türk Telekom Grubu olarak bütün hizmetlerini tek çatı altında toplama kararıyla avea veTTNET artık Türk Telekom olarak karşımıza çıkacak. Zaten böyleydi fakat isim değişikliğine gidildi sizin anlayacağınız.
Baktığımız zaman reklam ve pazarlama olarak ciddi bir yatırım yapan şirket bu alanda çok başarılı bir operasyon yürüttüklerini de gözler önüne seriyor.
Peki bu değişim ile kullanıcıların tepkisi ne yönde oldu acaba? Yapılan tanıtımlar reklamlar pazarlamalarkadar geri dönüşler iyi oldu mu?
Bir araştırma şirketinin verilerine göre bu pekte iyi görünmüyor. Açıklanan bilgilere göre, son 3 günde Türk Telekom birleşmesi ile ilgili 50,000’den fazla ileti paylaşılmış durumda. Dikkat çeken noktalar ise, bu etkileşimlerin sadece %21’lik oranının olumlu görüşleri barındırıyor olmasıdır.
Ayrıca verilere göre Türk Telekom’un yeni logosu da pek beğenilmedi gibi görünüyor. Türk Telekom’un yeni logosu, bu alanda da sosyal medya dan geçer not alamadı. Çünkü yapılan açıklamalara göre, etkileşime giren kullanıcıların sadece %31’lik bölümünün yeni Türk Telekom logosunu beğeni ile karşılamış görünüyor.
Ayrıca Android ve İOS platformlarda da yeni uygulamalarını çıkaran şirket bu uygulamalara da geri dönüşlerin olumsuz olduğu görülmektedir.
0 yorum:
Yorum Gönder